Regn, regn......




Hm, her sitter jeg midt på dagen. Hadde store planer om å luke i hekken i dag, med det slapp jeg jo, regnet da vi stod opp i dag. Burde ryddet opp inne og få støvsugd, loftstua er full av lego og jeg oppdaget nettopp av 5 av fiskene i akvariet lå på bunnen med buken i været. Har tappet ut vannet og må til å skrubbe, slik at vi kanskje kan beholde de resterende 6. Trengte en pause fra kaoset, som på en eller annen måte brer om seg med rekordfart. Ungene er inne, og mor er vel egentlig i feriemodus.

Lykken var stor tidligere i sommer da jeg så hvor mange knopper peonene mine hadde, endelig lønn for strevet. Men alt dette regnet har bremset noen av den gleden, reddet inn de jeg kunne i vaser. Denne typen har hatt helt enorme blomsterhoder og de har duftet så deilig. Nei, nå får jeg ta meg selv i nakken, på tide å leke husmor en stund.
I

Kommentarer

Populære innlegg