fredag 11. juni 2010

Tre nye bøker i hylla ....

Onsdag kom endelig boka "Lantlig charm" inn i butikken, litt sent men godt.
Boka er skrevet av Anette Hjerpe - bildet og Katarina Nilsson


En smugtitt.  Måtte låne ett bilde fra Anettes blogg: Lantlif, for jeg fant ikke kabelen til kamera.

I tillegg kom det på torsdag to av bøkene til denne damen: Anna Õrnberg. En dame med mange jern i ilden. Hun er smykkedesigner og mye annet, og har skrevet rundt 20 bøker om innredning og annet.

og

Så her er det timer med lesing og mange inspirerende bilder.

6 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Så flotte bøker da! Til høsten må du kanskje ta inn boka jeg er forfatter av? En smak av Østfold 2 kommer i oktober. Må jo skryte litt her da. Gleder meg vilt til å se resultatet kan man si. Det blir masse fine bilder, oppskrifter og Østfoldinspirasjon.
Gratulerer med frøkna. Så herlig dekket i hagen. Fint at været holdt da. Ha en flotters helg:)

Simones Country Home sa...

Heia.

Jaaaa jeg har kjøpt boken Lantlig Charm av deg, å den var jo bare så fin. Masse til inspirasjon inni der ja. ;o) Skal ha de andre også, men det får bli neste gang/lønn. hihi

Ha en super helg. Kanskje jeg kommer innom deg en tur i morgen. Må jo opp i Askim å se hva som skjer. ;o) Men jobber til kl 13.00 selv da.

Klem klem ;o))

Lille solflekk sa...

Spennende med nye bøker! Trenger du tips om kvalitetsbøker for barn? Ta en titt ;)

http://lillesolflekk.blogspot.com/search/label/Gode%20barneb%C3%B8ker

Blått til lyst sa...

Takk for tipset!
Da vet jeg hva jeg må kjøpe inn til biblioteket.
Biblioteket her er etterhvert blitt berømt/beryktet for sitt store utvalg interiørbøker.
Veldig puuusssig, sier jeg .... *s*
God helg!

Line fra huset på landet sa...

Ååå, disse så ut som en god bok til enhver tid:)
Skal noteres på ønskelisten, helt klart!
God klem fra Line

salige lavendel sa...

Nydelige bilder! Tror jeg putter den på ønskelisten jeg også =)

Noen av de mest populære innleggene mine...