mandag 15. november 2010

3 år har gått ...

I dag er det 3 år siden Albertines verden åpnet døren, det har forsåvidt blitt forbigått i stillhet.  Det er helt utrolig hvor fort tiden går, og hvor mange koselige mennesker jeg har blitt kjent med i disse årene.  Her pakkes det opp den ene pappesken etter den andre, prises og gjøres klart for å settes frem i løpet av helga.  Slik at julebutikken endelig er klar på mandag.  Nå gleder jeg meg skikkelig, og utstillingsplanene begynner å ta form.  Det er jo viktig å gjøre litt ekstra ut av utstillingsvinduene.

Jeg skal prøve å få lagt ut litt bilder sent søndag kveld, for en sniktitt på julen hos Albertine....  Så inntil da, ha en fortsatt deilig uke! Klem Albertine...

5 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

HURRA, HURRA, HURRA!! Gratulerer så mye med 3-års dagen;)) Gleder meg til å se bilder av den nyyydelige julebutikken din! Den er alltid så flott!!!

Klem klem
ANETTE:)

Simones Country Home sa...

Heyyyy gratulerer så mye da. Så moro. Gleder meg masse til å se julebutikken din. Så jeg kommer så klart innom så snart det er i box. ;o)

Klem Simone ;o)

Anne Britt sa...

Gratulerer med tre år!

Villa Minde sa...

Gratulerer med de første 3!! Gleder meg til å se julenyhetene i butikken din! Ønsker deg en flott tirsdag! Klem fra meg

Drømme verden min! sa...

Gratulerer, de årene har flydd avgårde:) Du har jo en så nydelig butikk, og deilig kaffe så det skulle bare mangle:)

Klem fra Margit

Noen av de mest populære innleggene mine...