Bordet er dekket...

Da skulle det meste være klart for konfirmasjonsselskapet til min niese, som skal holdes her hos oss.  Bordet er dekket, og jeg tenkte dere ville ha en sniktitt.  Det har vært så deilig med litt sol i dag, etter flere dager med regn. Men det blåser litt kaldt. På onsdag kjøpte jeg noen helt skjønne pioner hos Lines Blomster i Askim, de var ganske dyp korallrosa. Og se hvor uendelig vakre og helt annerledes de har blitt seende ut nå i dag. De er så skjønne, at jeg klarer nesten ikke ta blikket fra dem.  Skulle nesten ikke tro at det er samme blomstene som ble satt i vasen.  Er det ikke vakkert???








Vakker bukett...

Og så hadde de fått inn noen helt enorme pletter i luften. Det er en av mine store favoritter, bare jeg husker å holde de fuktige hele tiden...

Salongen er byttet plass med spisestua...

Langbord gjennom salongen...



'
Litt mer fargerikt enn jeg pleier å ha det...

Det ble ugleservietter på konfirmanten, og jeg scannet inn den ene uglen fra servietten til bordkortet...



Pletter i luften med en rose oppi, og roser i små glass rundt...

Store, vakre rosa roser...

Roser i tre farger...
Ble litt sorbet-aktige farger, sommerlig...

Mørk blårosa, orange og rosa...

Nå er ikke orange favorittfargen, men du verden så vakkert allikevel...

Har gjort rent og tatt vare på duftlysglass, de er så kjekke til små vaser eller til telys...

Sofaen jeg trakk om for en stund siden har byttet plass...

Da ønsker jeg dere alle en riktig deilig helg. Klem Albertine...

Kommentarer

Yvonne sa…
Hei på deg=)
Så utrolig flott bilder! nydelig dekket bord med flotte blomster!! Ha en super dag! Klem fra Yvonne.
Notre Maison sa…
Så vakkert! Dette blir nydelig, og såsnill du er som lager konfirmasjon for din niese! FLotte bilder, spesilt det med bordet og peisen i bakgrunnn, og det ut mot stuen bak. Lekkert. Ha en flott dag, lykke til! Klem
Så lekkert bord du har dekket. Virkelige nydelige peoner og roser. Jeg skjønner godt at du går å ser på de.
Si meg.. Skal slike pletter i luften holdes fuktige? Oj, stakkars min, ikke så rart at bladene tørker inn hist og pist. Men da vet jeg at den trenger mer vann så takk for tipset ;)

Ha en fin dag ;)
Hei på deg. ;o)

Ååh så lekkert pyntet bord da, dette kan du virkelig. Vet hvem jeg skal spørre den dagen jeg kanskjekanskjeikke skal gifte meg. :P hihi

Ha en super 17 mai feiring.

Klem Simone :o)))

Populære innlegg