1. dag igjen...

må jeg si jeg var lei å trykke ned tastene på pc`n. Kom så og si nettopp hjem fra lokalet nå. Hadde en liten pause i ettermiddag/kveld for å være med på sommeravslutningen til prinsen i huset. Måtte en tur til Askim etterpå, avslutte en påbegynt malejobb. Og når jeg nå var fortsatt var våken, kunne jeg like gjerne legge ut nedtellingen nå. Har jo gått over til ny dag. Om noen timer skal rørleggeren koble til det siste, så vi får koblet til kaffemaskinen. Elektriker`n, eller mannen i mitt liv skal koble til litt lamper her og der. Mamma har vært så snill og pusset alle vinduene inne og ute. Og jeg og mine gode hjelpere skal få unna de siste pappeskene med varer som må ut i hyllene. Litt småstæsjing her og der, og her og der. Så tenker jeg vi er i mål. Men timene går fort, og mye skal på plass - så ille kjepphøy skal jeg ikke være. Men åpne skal vi jo uansett på torsdag.  Håper du tar deg en tur, både på dagtid og til litt ekstra hygge på kvelden. Da tror jeg at jeg tar kvelden, må få noen timer på øyet før sola står opp. Ha en aldeles nydelig onsdag. Klem Albertine...

Og så glemte jeg denne, stod i Smaalenenes avis i dag:

Kommentarer

Populære innlegg