5 dager igjen...

I dag forsov jeg meg, og rakk aldri legge ut nedtellingen. Bråvåknet kvart over åtte i morges, hoppet i dusjen og rett avgårde til lokalet for å male reoler. Det ble 13,5 time med sjauing i dag, og jammen har vi ikke klart å få flyttet over 4/5 av tingene i butikken. Min niese, nevø og datter hjalp til i mange timer, de gikk frem og tilbake med handlevogner fulle av varer. Greit når det kun er noen få meter mellom gammelt og nytt lokale. For øyeblikket er det ett evig kaos, men begynner å se konturene av det hele.  Alle reolene som blir tømt må få ett strøk med maling, før ting kan settes tilbake. I morgen skal diskene flyttes, akkurat det gruer jeg meg litt til. For det er så tungt, og armene mine så vonde.  Men skal vi være ferdig til torsdag, er det bare å trå til.  Gleder meg sånn til å vise dere alt sammen... Hah! Rakk det akkurat før det går over i en ny dag!  Natta! Klem Albertine...

Kommentarer

Populære innlegg