Lintrekk til Ektorp sofa

Heisan.  Nå i våres har Jeanne d`Arc Living kommet med noen lekre lintrekk til IKEAs Ektorp-serie.  Jeg har de ikke på lager, men de kan bestilles. Skal etterhvert få ordnet så jeg har en prøve på dem i butikken. Men må få ordnet meg en sofa eller stol til å "kle på" Dette skriver jentene i Jeanne d`Arc Living selv om trekkene:

"Denne sommer er det faktisk 8 år siden, at Lonnie og jeg startede i det små med at lave artikler på freelance basis.I de år der er gået, har vi besøgt rigtig, rigtig mange hjem. Flere hundrede tror jeg det er blevet til. Hjem der på en eller anden måde er relateret til landstilen. I mere end halvdelen af disse hjem står der IKEA sofaer med hvidt stofbetræk. De passer så fint til stilen. Er på en gang neutrale, behagelige og  samtidig overkommelige i indkøbspris. De er dog temmelig sarte og det har igennem lang tid været et irritationsmoment for både os og mange andre vi har talt med.

Vi har derfor igennem længere tid arbejdet på at lave betræk til disse sofaer i det samme stof, som det vores puder er lavet af. Nemlig kraftig 100 % vasket naturfarvet hør. Betrækkene fås i flere forskellige modeller og indtil videre i to naturfarver."

Lintrekk i naturfarge til 2 og tre-seter. Er i samme stoff som deres putetrekk med trykk...

Her vist på treseter. Kr 5359,00

Finnes også i en lys beige...

Her vist til en to-seter...  Kr 3969,00

Samme finnes også til stoler - naturfarget...

Ektorp lenestol i naturfarget lin...  Kr 2739,00

Jennylund lenestol i lys beige lin...  Kr 2379,00

Trekk til puffen Bromma...  Kr 1890,00

NB! Prisene er da kun for løse trekk, ikke for møbelet. 

Ha en aldeles strålende helg! Jeg skal stå på hodet i malebøtta, så jeg blir ferdig i tide for nyåpninga. Klem Albertine...

Kommentarer

Livy sa…
NTDELIGE trekk!
Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy
Nydelige trekk i flotte farger

Klem Anita
Åh så flott !!! Jeg har en puff med hvitt trekk men hadde blitt så fornøyd med ett i Lin. Jeg kunne absolutt tenke meg å bestille fra deg. Hvordan gjør jeg det, og hvor lang er leveringstiden ?


~ Aina ~
Marthe sa…
hei, så flotttrekk, finnes den til ektorp hjørnesofa?

Populære innlegg