Da var julen på plass...

Jeg glemte helt å ta vanlige bilder i dag, blitt liksom helt opphengt i Instagram. Så jeg har kopiert bildene hit, slik at dere får en liten smugtitt.  Ble ferdig denne gangen også, mange timers jobbing og slit. Men ble fornøyd og helt klar for en varm dusj og loppekassa.

I år har jeg strikket ett juletre, i tykt garn med tykke pinner. Vanskelig å se her, men har sydd på gullfargede englevinger i hønsenetting. Var på skogstur i går og sagde ett par bjørkestammer...

Har festet litt gammel bølgeblikk fra det gamle taket på låven. Herlig avskallet grønnmaling og rust om hverandre.  Dette juletre er ett papircollage med bilder fra Interiørmagasinet Jeanne d`Arc Living. Ett grønskekledd hjortehorn på veggen...

Det tredje juletre er påmontert 130 cupcakes med hvit marengsfrosting. Prinsessa i huset har bakt dem, jeg har pyntet dem og Emilie og Caroline som hadde arbeidsuke her hos oss i uka som var, har montert dem på jernskjellettet. Dette er den mer glamorøse utstillingen...

Litt rustikk jul. Vintage bord med sammenleggbare ben. Nydelig håndlaget julepynt fra Jeanne d`Arc Living...

Vinterdekket bord...

Juletre sagde jeg også ned i går, smalt og linjelekkert...

Har gjort om litt i kjøkkenhjørnet. Nytt konsollbord med sinkbelagt topplate...

Skrudd opp peisen fikk vi endelig gjort i dag, også. Måtte kutte en halv meter av peishylla, så passet det fint...  På veggen henger den søteste lille uglen og titter ned bak vingen.

Da takker jeg for oppmerksomheten, og ønsker dere alle en flott ny uke.  Følg gjerne med på Instagram: albertinesverden. Bildene kommer også på Facebook. Velkommen inn er dere også. Klem Albertine...

Kommentarer

Populære innlegg