Godt nytt år...

Den siste måneden har bare rast avgårde, og plutselig har vi gått over i et nytt år. Ønsker dere alle et nytt og spennende år med masse muligheter og utfordringer. Torsdag 2. januar har vi stengt i butikken, det er tid for årets varetelling. Velkommen inn fredag 3. januar.



Tiden har ikke strukket til på alle fronter, og bloggen har blitt liggende i ro. Så har du Facebook-profil, så kan du følge siden vår der.  Legger ved noen bilder fra mitt julepyntede hjem.

Det er lille julaften, og spisestuen er dekket klar for gjester til julaften. Masse hvite laken med blondegardiner over fungerer som duk, noe jeg stadig bruker. Enkelt og effektfullt, trenger lite stryking og forberedelser.
Geiteskinnspelser over noen av stolryggene.

Sinkurnen min er stadig i bruk, gir rom for så mange forskjellige dekormuligheter. Denne gangen ble det reinlav, lerkekvister, pynteløk og hyasinter.

Hvitbeisa kongler, papirpomponger fra House Doctor, blandet med sink, hvite lysestaker, kobber og hvite amaryllis. Lek og bland materialer og farger.

Jeg har to spisebord side om side, noe som gjør at jeg kan ta av litt på bordpynten. Det krever litt volum.

Lysestakene i kobber og glass fra House Doctor er min favoritt i vinter. Her har jeg fylt dem med reinlav og lerkekvister.

Tett på dekorasjonen...

Juletre er pyntet og gjør julestemningen her hjemme. Har ikke så mye mer pynt, kun et fat med masse julekuler og lys på bordet...

Et av få røde elementer i huset, men luner med rødrutete puter i sofaen...

Julestrømpene henger klare på peisen...

Ha en deilig week-end og god helg! Klem Albertine...

Kommentarer

Masse fine bilder! Ser ut til å ha vært en fin jul:) God helg
Sophie Grace sa…
Thanks, Great article and a nice way to promote online quality Blog for reader. please go to site tiktok viewer to downlaod free anything on Tiktok.

Populære innlegg