Boligstyling...

Hei igjen. I dag har jeg vaklet på ukjent mark. Mannen min holder på med oppsetting av boliger for salg, og jeg har fått fritt leide når det gjelder farger og materialer. Forrige uke var denne eneboligen klar og vasket ren, og jeg skulle ta bilder som skal legges ut av megler på Finn.no. Ett tomt hus er jo ikke så spennende å vise frem, så for en stund siden begynte jeg å samle sammen litt ting og tang som kunne gi huset litt særpreg og god stemning. Prinsessa mi skulle være med som styling-assistent og sjauer, og i løpet av to timer hadde vi stylet, dandert og flyttet rundt, samt tatt over 200  bilder.  Jeg tenkte dere kunne få en smugtitt på bildene allerede nå,.
Huset ligger i Spydeberg, nabokommune til Askim. På Vollene boligfelt, som er helt nytt.

Det er bygget nå i 2012, og har to fulle etasjer. Grunnflaten er på 94 m2.

Inngangspartiet...
1. etg. inneholder: hall, wc, vaskerom, kjøkken med åpen løsning til stue og tv-stue/kontor.
2. etg. inneholder bad, 3 soverom, 1 gjesterom/bodrom og loftsstue.
Det er støpt plate klart for garasje.  

Hallen mot stuen...
Panel på veggene i fargen eggehvit.

 
Hallen er romslig med plass til garderobe...
Glassdør med sidepanel inn til stuen.

Lekre fliser i fargen "Mocca" 60x60. Har fått veldig sansen for store fliser etterhvert. Dørene er til WC og vaskerom.

Trapp opp til 2. etg.

Ytterdør med glassfelt på hver side...

Kjøkkeninnredning fra Sigdal...

Overskap på ene veggen...

Det er kun 5 min. fra Spydeberg til Askim Frukt og bærpresseri, og alle de deilige varene de produserer der fra frukt og bær som blir levert inn i sommerhalvåret....

Godt med skapplass...

Enkel innredning med speiler...

Benkeplate i fargen "drivved"
Passet så fint med Dora White og Naomi Beige fra GreenGate her, harmonerer så godt med fargene i rommet.

Integrert kjøl og frys...

Dufter deilig nybakt. (Men de ble bakt her hjemme på morgenen, altså. Har ikke brukt den nye ovnen)

Barløsning mot stuen...

Her fra stuen mot kjøkkenet...

Dette vil kanskje normalt vært spisedelen av stuen...
En pall illuderer sofa og to pappesker fungerer som salongbord.

Ferdigmalte panelplater i fargen "Marrakech".
Den fungerer så fint sammen med ubleket lin, synes jeg. Passe gråbrun...

Vegg i stue mot tv-stue/kontor bak skyvedøren...
Nydelig tapet som passer så godt til de malte veggplatene...

Har sanket sammen litt hjemmefra, og lånt litt fra butikken.  Gulvet er en-stavs oljet eik...

Tv-stua/kontor innenfor stua...

Hadde jo ingen seng å sette inn, så pallen får være stedfortreder. Pappesker kan brukes til så mangt, så nå ble de nattbord. Hadde ingen nattbordlamper med, men lysestakene duger så lenge...

Barnerom...

WC

Dette var ett knippe av bildene jeg tok i stad, håper dere fikk litt inspirasjon en lørdagskveld i mai.  Synes det er veldig moro å få utfolde seg litt på andre arenaer enn der  man normalt  opererer.  Ellers er det nye lokalet i gågata i gang med forvandlingen. Skal bli spennende å se hvordan det vil bli ferdig, for det meste er klart i mitt hode. Så utfordringen ligger jo i å få dette ut, ikke alltid like lett det.  Er litt usikker på flyttedatoen ennå, men det kommer jeg selvsagt tilbake til så fort jeg har noe mer håndfast.  Spennende blir det i hvertfall. Ønsker alle en fortsatt deilig helg. Klem Albertine...

Kommentarer

Guttemamma sa…
Så gøy og så flink du har vært!! Bare å fortsette i den bransjen du!!
Klem♥
Anonym sa…
Så utrulig fint hus! :) Skal sjølv til med oppussing og lurer på om dere har kjøpt veggplatene ferdigmalt i fargen Marrakech?

Populære innlegg