Jul i juni...

Heisan.  Nå skal jeg ikke klage på sol og varme, men det er rene sydentemperaturer her i indre Østfold om dagen. Og det håper jeg jammen at det er mange steder for øyeblikket.  Derfor føles det litt rart å skulle komme med nyheter akkurat nå, spesielt julenyheter.  Men jeg er sprekkeferdig og kan ikke vente.
Som mange av dere sikkert allerede har fått med dere, så kommer Franciska med en oppfølger til "Sanselig sommer", altså "Sanselig jul" Som hun selv beskriver det:

"Sanselig jul" er en hyllest til julen med vakre bilder og herlige juleidéer fra de mest inspirerende interiørbloggerne. Gå på oppdagelse i snødekte vinterhager, vakre rom og eventyrlige julehjem og la deg inspirere til å skape akkurat den julen du ønsker deg.


Boken er på hele 200 sider med mer enn 450 fargebilder i flott kvalitet med stivbind og illustrert omslag. Forhåndsbestill boken i dag, slik at du er sikker på å få et eksemplar!

Franciska Munck-Johansen kjent fra bloggen Franciskas Vakre Verden og blader som Vakre Hjem, Interiørmagasinet, Maison etc. står bak boken. Den inneholder et utvalg av de beste juleartiklene hennes, i tillegg til vakre bilder og juleidéer fra utvalgte interiørbloggere. Sanselig jul er oppfølgeren til Sanselig Sommer som var en stor suksess i fjor.

Veil. utsalgspris kr. 399,-


Legger ved noen inspirasjonsbilder, og dere kan allerede reservere ett eksemplar nå, hvis dere ønsker: Har bestilt en del bøker, og gleder meg til de kommer til høsten.



Ha en fortreffelig kveld og langhelg!  Skal holde på med litt maling i det nye lokalet i helga, og tenker jeg gir dere en liten smugtitt til uka. Klem Albertine...

Oi, oi. Og så glemte jeg nesten av juni-utgaven av Magasinet til Jeanne d`Arc Living nettopp kom inn døra!








Kommentarer

Populære innlegg