En deilig dag .......

Det finnes ikke mye som kan slå den gode følelsen man får, når man våkner av at solen skinner. I dag gjorde jeg det, og dagen skal jeg tilbringe ute. Men først jeg fikk lyst til å dele noen vakre utebilder med dere. De kommer også fra House to Home.
Rundklippet buskbom er så flott synes jeg. Mine er absolutt ikke i den tilstanden.

En overbygd terrasse gjør at man kan bruke møbler og tekstiler ute også. Må ikke ta det inn.

En bue av gul Kaprifol over porten. Det dufter sikkert deilig.

Vakkert dekket bord til hagefest.


Opphøyd steinbed med vakre valmuer.

Utestue i ett lite anneks.

Jeg holder på med planleggingen av hagefesten vi skal ha 14. juni i forbindelse med mannen i mitt liv sin 40 års dag. Har kjøpt hvite laken til duker, hvite pledd til å sitte på. Maten er nesten i boks, og jeg funderer på bordpynten. Leter nettet på kryss og tvers etter en god velkomstdrink/bowl, men finner lite. Det er ikke noen av dere som har ett godt forslag?
Ha en superfin uke, og jeg håper at mange av dere har samme solskinn som meg!

Kommentarer

Ååhh, du verden så koselig innredet det lille annekset var. Noe silkt drømmer jeg om for lekehuset vi har arvet av naboen, men den har ikke slike dører dessverre...
Likte også veldig godt utesofaen med alle de hærlige putene - der så det deilig ut å hvile middag på en solfyllt dag :-)

Ha en fortsatt fin søndag!
Randi sa…
Her skulle jeg likt å være en stund...nydelige hage bilder. Sånn kan jeg bare drømme om...men det er jo det som er moro og drømme seg bort i vakre hager og hus.

Jeg elsker den drinken som er med frosne jordbær og vodka...døds go!!

Ha en fin kveld.

Klem
Det er så gøy å planlegge slike fester. Jeg skal ha sommerfest her i slutten av juni. Å jeg er ikke sikker på hvilken meny jeg skal gå for. Menyen som vi hadde i går var veldig vellykka men da vil jeg gjøre om noen av rettene slik de får litt sommerlig preg over seg. Her er jeg fortsatt på planlegging stadiet og har ikke begynt å handle inn noe men jeg må veld snart begynne eller så kommer jeg ikke i havn.
Her er det prinsessas bursdag til helga som må unnagjøres først så kan mor begynne med sin fest.
Ha en fin fin kveld. Klem fra Elin:O)
Mrs.J sa…
hei!
flotte bilder du viser! Og så morro som det er å lage sommerfest!:) har en velkomstdrink som er uuuutrolig god, og med denne så senker folk skuldrene lett ;) Nå bare slumper jeg, så har ingen mål men den inneholder som følger :
Vodka
Eplelikør
limejuice og sitronbrus
Pynt glassene med sitron og agurkskiver..Nyyydelig!:)
Lykke til med planleggingen!
Oj, vilka inspirerande bilder.. Man får ju riktig sommarlängtan.. kram!
LoneK sa…
Så mange koselige utebilder du viser. Blir skikkelig inspirert og får lyst til å gjøre så mye....

Lykke til med hagefesten!
tinemor sa…
Så masse inspirasjonsbilder!
Har du smakt ingefærøl med rom? Ha også oppi litt sitron og evt litt sukker, for dem som liker det litt søtt
Jeg syns det er veldig friskt og godt.
Serverte det til noen Dansker her i høst og de ELSKET det. Fins ikke Ingefærøl der.
Lykke til!
Hei Albertine :)

Så nydelige bilder ;O) Hadde ikke gjort noe og hatt noen av de nei .

Ja, er det ikke helt vidunderlig å våkne til slik vær som vi har om dagen , jippi sier jeg bare !!

lykke til med festen .
Drinker er ikke min sterkeste side(iallefall ikke nå lenger, hahahaha)

klem a
Så utrolig inspirerende bilder! Likte spesielt godt den vesle ute-stua, og den farerike overbygde verandaen! Jeg har bestemt meg for å ha overbygget veranda i "amerikansk stil" med hage-gynge hengende fra taket :) Hvis jeg ender opp med dette oppussingsprosjektet jeg har sett meg ut vel og merke :)

*drømme drømme*

Gleder meg alt til bilder fra hagefesten :) Når det gjelder velkomst drink så vet ikke om noen gode punsj, men musserende hvitvin/rose med litt eplejuice, lime og frosent bringebær i bunn er i allfall kjempegodt! Og et bord fylt med slike glass ser også fantastisk ut! Hadde det i et bryllup en gang!
Marianne sa…
Hei! Her var det masse skjønne bilder, takk for at du deler med deg. Lenker deg jeg : )
Hilsen Marianne
Hej hej, tänkte bara uppdatera dig om att om du vill se Leilas program så kan man se dem på nätet. Se mitt inlägg hos mig för länk! kram
Anonym sa…
Hei
For en herlig blogg du har...Så mye fine bilder...Jeg hadde en gang velkomstdrink i en frossen bolle med blomster...Man må ha to boller som tåler frys...Fyll den ene med vann og blomster i fine farger...(ikke giftige ) sett den andre bollen oppi den med vann og blomster..legg noe tungt i den slik at den trykkes litt ned...frys den...Ta ut den øverste bollen når "isbollen" er frossen.På samme måte som man lager islykt...men med større bolle.
Bland vodka sprite og lime (nå vet jeg ikke hvor mange det er til)så jeg vet ikke hvor mye du trenger...
Men dette blander du i en bolle eller lignende.Like før gjestene kommer har du det i "isbollen"
Skjær sitron og lime i skiver,del jordbær i to ha dette i "isbollen" sammen med masse isbiter eller knust is..
Denne er knallgod...Pynt gjerne med blomster og syrin eller noe annet grønt på fatet der glassbollen står og te lys i feks.sandkakeformer..det blir skikkelig lekkert..
MiaMaria sa…
Åh så underbara bilder......
Visst har vi fått underbart väder.
Så soligt och varmt!

Må så gott!
MiaMaria
Linda sa…
Hei!Herlige hagebilder.En slik hage bu skulle jeg gjerne fått til min hage.Men litt større,så hobbytingene og jeg fikk plass,pluss et par gjester.Du må klippe buskbommer,så blir den nok rund om noen år.Nyyyt sola og våren.Hilsen Linda :))
Så søtt sommerhus - sånt har jeg lyst på også!

Fin blogg forresten.
Skribenten sa…
For et artig andeks. Sånn kunne jg godt tenke meg å lage. Det så så koselig ut. Koselig blogg dette her.
Rose sa…
Så mye BEAUTY :-)
Du er heldig som får brukt deg selv.
Dette annekset er manifesteringen av en drøm jeg hadde som liten jente inni meg. Du er heldig som kan holde på med dette. Velsigne deg og alt det vakre du skaper.

Populære innlegg