Bokshopping på nettet .....

Den siste tiden har det engelske pundet vært ganske lavt, og da er det jo günstig å handle bøker. Og i tillegg er det ei heller moms på bøker kjøpt i utlandet. Mine bøker er kjøpt på http://www.amazone.co.uk/, Og man betaler med Visa el. lignende. De kommer i løpet av en uke rett hjem på døra. Nå så jeg at Anette i http://www.anetteshus.com/Har prøvd ut noen andre steder på nettet for sine bokkjøp, men jeg har ikke hatt tid til å sjekke prisene der imot Amazone sine. Uansett er det bra tilbud, for de fleste av bøkene jeg har kjøpt koster mellom 100,00 og 130,00. Og det synes jeg ikke er så ille.

Det ble fire bøker av Rachel Ashwell

Og fire andre med mye fine bilder til inspirasjon.

De er ikke til salgs i butikken, men de ligger fremme - så det er bare å sitte ned og lese litt.
Fortsatt fin uke til dere alle, har desverre veldig lite tid til blogging om dagen.

Kommentarer

Bolettes hus sa…
Tusen takk for kjempetips!!! Skal jammen gå inn der for å se etter bøker. Fikk skikklelig lyst på disse. Vet du om andre forfattere også so har fine interiørbøker?

Ellers fin blogg du har!! Kommer absolutt til å titte innom her igjen!

Klem fra Kari i Boletteshus
Hello darling, I don´t understand your language but I do love your posts, and love Rachel Ashwel..
muchos cariños
María Cecilia, from chile
Koselig med sånne blader. Jeg er så heldig at jeg får låne noen av min søster. Hyggelig av deg og la kundene få lese.
Om du ikke får tid til bloggingen hele tiden, så skal du ikke bry deg om det. Du har da så mye pent å se på her inne, at jeg gjerne ser det om igjen.
Nyt høsten.
Mia sa…
Jeg liker også å handle interiørbøker på nett, men jeg pleier å handle enten hos play.com (du slipper frakten hos dem) eller hos capris her hjemme. Men jeg har også vært innom deg (uten at du var tilstede), faktisk to ganger, den siste tiden. Først kjøpte jeg Jeanne D´arc magasinet, så kjøpte jeg "den svenske interiørboken". Masse lekkert, både i bladet og i boka... og i butikken din forøvrig!
Anonym sa…
Hei!
Takk for en flott side og butikk. Kommer innom så fort du har ordnet til julebutikk. :-)

PS. Linken til Amazone er feil...

Ingeborg, Spydeberg :-)

Populære innlegg