En nærmere titt .....

Da Det nærmer seg desember, og jeg tenker mange av dere er i full gang med forberedelser. En del har sikkert også kommet i gang med julepyntingen. I det Albertinske hjem er det ikke mye som minner om jul ennå. Har ikke hatt tid til å sette i gang hjemme ennå, ettersom julen i butikken har måttet komme først. Men etter Lördagen og julegateåpningen så får jeg komme meg i gang. Har løvet ungene ved vi skal lage pepperkakehuset klart på søndag, og da er vi i gang her hjemme også. Så da kommer det nok noen Julebilder Herfra også. Men så lenge tenkte jeg Å vise dere noen bilder fra butikken, for der er jo julen klar.

Ønsker dere en riktig god helg, og en fin 1. advent.

Kommentarer

Sååå utruleg masse fint!!
Nydelige bilder:)Takk for dei:)
Klem frå Astrid:)
H elle K sa…
Herlige bilder, skikkelig julestemning.
Ha en fin helg.
klem Kristin
Du er så flink!!
Alt blir vet du!
Klem...
Å, her var det mye fristende, Albertine!! Masse lekkert!!

Klem Anette:)
Hi, everything in your mosaics is so, so lovely and beautiful, and the mosaics too.
Hope you get the time to stop by my blog.
Muchos cariños
María Cecilia
Så mye lekkert du har fått inn! Nå fikk jeg flere ting å sette på ønskelisten min.
Ønsker deg en deilig helg!
Klem fra Anette Willemine

PS! Legger meg til som følger.
Så mye nydelig. Her ble man inspirert. Koselig med juleforberedelser.Skulle gjerne hatt flere dager i adventstiden, men man får nyte det man har. God helg til deg, og lykke til med julegateåpning og pepperkakebakst.
MumsiMumsan sa…
Sååå masse flott - kjempe inspirasjon!
Også må jeg bare si at jeg har litt dårlig samvittighet som fortsatt ikke har klart å komme meg til Askim - ille langt det gett :)
Ha en flott helg som peppekakebaker :O)
Stor mumseklem fra Vibece
Så nydelig bilder du viser, har ikke vært innom her før, men det var en positiv overraskelse..Ha en fin dag videre..klem Stine..:-)

Populære innlegg