Nå er no. 6 i butikken....

Da var utgave 6 av magasinet til Jeanne d`Arc Living på plass.
Salget i butikken fortsetter - nå 50% på de nedsatte varene.
Det er noen få tepper fra Green Gate igjen, så ikke vent hvis du har planer om å kjøpe ett.
Også 50% på sommerklærne til barn og dame, samt på tilbudsbordet.

Har fått inn noen fine nett/vesker med nostalgiske motiver. De har vært populære som skiftvesker til barnehage og skole.  Kjekke på stranda også, for de er i plast. Kanskje litt sent for strandliv nå men. :0)
NB! Ikke salg på disse tingene!
Og disse motivene...
Og disse...  Den til venstre er litt større, og veldig søt..
En slik paraply gjør en hver regnværs dag litt lysere.
Eller kanskje denne?

Ellers er helgen tilbrakt i Stockholm på Formex-messa.  Det er jo tid for høstvarer og planlegging av julen.

Ønsker alle en riktig fin uke.  Beklager at jeg ikke rakk å svare deg, June. Men som du ser, så er det fortsatt tilbud og noen få tepper igjen. :0)    Forresten; er det noen i lokalmiljøet; Askim/Skiptvet/Spydeberg osv. som har laget møbler ol. av ting man normalt kaster. Tønner, trekasser mm? Boligjournalisten i Smaalenene var interessert i å høre om det fantes noen.  Så er du en av de kreative, eller kjenner du noen.  Så gi meg beskjed.   Klem Albertine...

Kommentarer

Heia.

Åh det må jeg ha, pluss den boken. ;o)))

Kommer plutselig innom deg en dag.

Klem klem fra Simone ;o)
Guttemamma sa…
Hei Albertine!!
KOm til å tenke på min svigerinne marianne som bor i Spydeberg..hun har laget bord av paller,pusser opp gamle møbler, laget en lampe av en rot. etc..
mail adr hennes er
www.mobeldama@hptmail.no

Også lurte jeg på om du sender den fine boken?? Skulle gjerne kjøpt den,pluss nr. 6 og 5 av JDL bladet...og strever med å få tak i det i nærheten...
klem fra Anette
Guttemamma sa…
Så herlig!
Finner ikke noe mailadresse her inne jeg..?? Kanskje du mailer meg på guttemamma3@gmail.com med pris og slik også mailer jeg adressen min tilbake! Ha en herlig dag!
klem
Så mye fint! Der skulle jeg ha vært :)

Klem fra meg
ingjerd sa…
paraplyene og veskene er bare kjempestilige. Hva er prisen på de?
Er det mulig å få bestilt hos deg?

Populære innlegg