3 år har gått ...

I dag er det 3 år siden Albertines verden åpnet døren, det har forsåvidt blitt forbigått i stillhet.  Det er helt utrolig hvor fort tiden går, og hvor mange koselige mennesker jeg har blitt kjent med i disse årene.  Her pakkes det opp den ene pappesken etter den andre, prises og gjøres klart for å settes frem i løpet av helga.  Slik at julebutikken endelig er klar på mandag.  Nå gleder jeg meg skikkelig, og utstillingsplanene begynner å ta form.  Det er jo viktig å gjøre litt ekstra ut av utstillingsvinduene.

Jeg skal prøve å få lagt ut litt bilder sent søndag kveld, for en sniktitt på julen hos Albertine....  Så inntil da, ha en fortsatt deilig uke! Klem Albertine...

Kommentarer

HURRA, HURRA, HURRA!! Gratulerer så mye med 3-års dagen;)) Gleder meg til å se bilder av den nyyydelige julebutikken din! Den er alltid så flott!!!

Klem klem
ANETTE:)
Heyyyy gratulerer så mye da. Så moro. Gleder meg masse til å se julebutikken din. Så jeg kommer så klart innom så snart det er i box. ;o)

Klem Simone ;o)
Anne Britt sa…
Gratulerer med tre år!
Villa Minde sa…
Gratulerer med de første 3!! Gleder meg til å se julenyhetene i butikken din! Ønsker deg en flott tirsdag! Klem fra meg
Gratulerer, de årene har flydd avgårde:) Du har jo en så nydelig butikk, og deilig kaffe så det skulle bare mangle:)

Klem fra Margit

Populære innlegg