To dager igjen før trekning...


Hei, hei.  Er bare innom for å minne om trekningen av boka "Livet på Landet". Verdi 399,00. I tillegg nevnte jeg at jeg ville trekke en vinner til, som får en overraskelse. Det du da kan vinne er to linstoffstykker 60x60 med trykk, en med kopi av en håndskrevet tekst og en med trykk av en dame. Dette passer perfekt for å trekke om en stol, eller kanskje sy en pute, eller noe helt annet. Verdi 398,00.

Hvordan du kan vinne? Sjekk innlegget nedenfor. Vinnerene blir trukket 1. desember.  Ha en fortsatt deilig uke. Albertine...

Kommentarer

trompetmor sa…
Hei.. jeg vil gjerne få være med på trekning:) jeg har nå skrevet en kommentar her, men jeg har ikke facebook så den må jeg desverre stå over,..men jeg har lagt deg til på siden min under blogger jeg leser og der har du vært ei stund,;) kanskje det veier opp for facebookloddet? tjihi... men jeg vil gjerne være med ja...
mormor sa…
har ikke fb eller blogg,men leser blogg hver dag! din og;) ....vil gjerne være med!

Populære innlegg