Nye wallstickere...

Jeg har fått laget noen nye wallstickere, som jeg ville vise dere.  De stemmer nok ikke helt bredder og lengder ser jeg. Kommer bedre bilder etterhvert, hvor de er satt i ett miljø. For da blir det enklere å se hvordan de tar seg ut...


Nå har det jo blitt så mange wallstickere med matoppskrifter på, så da tenkte jeg det var på tide å finne på noe annet. Så her kommer mine favorittdrinker...

  

En sommerfavoritt...

Mmmmm....

"Hjem er der hvor hjertet er" Finnes i grå og hvit

"Shhh. liten engel sover" Finnes i grå og hvit

Til vaskemiddel. Finnes i grå.

Til vaskemiddel. Finnes i grå.

Til skyllemiddel. Finnes i hvit.

Dette er til ungdommen. Fargene jeg har er litt annerledes. Selges en og en...

Ønsker dere en riktig deilig førjulshelg. Jeg holder på en aldri så liten oppussing i huset, nå på tampen. Begynner jo å bli litt stressa, kan du si. Må få malt siste strøket i dag, slik at jeg innimellom arbeidsøktene lørdag og søndag kan få satt på plass møbler, hengt opp gardiner og bilder igjen. For man har jo ikke spesielt mye annet å henge fingrene i...  Kaos i heimen sånn rett før, er jo sjelden en god kombinasjon, men gjestene ankommer jo ikke før klokka 17:00 på julaften. Så det er jo ett hav av tid ennå. ;0P Klem Albertine...

Kommentarer

Populære innlegg