Snart fem-års jubileum...


Tenk at det er fem år siden jeg holdt på å rigge til Albertines verden. Det har gått kjempefort, og torsdag 15. november er det nøyaktig fem år siden vi åpnet dørene inn til Albertines verden.  Dette må selvsagt feires, og  jeg ønsker å inviterer inn til et afternoon-teaparty.  I sommer har jeg herjet rundt om i østfold og sanket skjønne gamle tekopper og annet vakkert. Og jeg gleder meg skikkelig til å dekke bordet.  Det blir servert te selvsagt, og litt å bite i som passer til.  Det er litt  begrenset med plasser, så jeg trenger en påmelding. Den kan sendes meg på mail: ann-helen@albertinesverden.no. Så får du et adgangskort i retur. Førstemann til mølla, sier vi.  Høres det spennende ut? Jobber også med å få litt "underholdning", eller skal vi si litt inspirasjon.  Dette kommer jeg tilbake til, når det er klart.  Jeg ønsker hjertelig velkommen!  Ha en deilig helg, alle sammen. Jeg skal rigge julebutikk, å gleder meg masse. Julen er å skue på mandag, og søndag kveld skal jeg få lagt ut en sniktitt. Same prosedure as last year, and last year........  Klem Albertine

Kommentarer

Så koselig... Har allerede sendt deg mail jeg :)

ha en knall fin dag
klem

Populære innlegg