Tre nye bøker i hylla ....

Onsdag kom endelig boka "Lantlig charm" inn i butikken, litt sent men godt.
Boka er skrevet av Anette Hjerpe - bildet og Katarina Nilsson


En smugtitt.  Måtte låne ett bilde fra Anettes blogg: Lantlif, for jeg fant ikke kabelen til kamera.

I tillegg kom det på torsdag to av bøkene til denne damen: Anna Õrnberg. En dame med mange jern i ilden. Hun er smykkedesigner og mye annet, og har skrevet rundt 20 bøker om innredning og annet.

og

Så her er det timer med lesing og mange inspirerende bilder.

Kommentarer

Så flotte bøker da! Til høsten må du kanskje ta inn boka jeg er forfatter av? En smak av Østfold 2 kommer i oktober. Må jo skryte litt her da. Gleder meg vilt til å se resultatet kan man si. Det blir masse fine bilder, oppskrifter og Østfoldinspirasjon.
Gratulerer med frøkna. Så herlig dekket i hagen. Fint at været holdt da. Ha en flotters helg:)
Heia.

Jaaaa jeg har kjøpt boken Lantlig Charm av deg, å den var jo bare så fin. Masse til inspirasjon inni der ja. ;o) Skal ha de andre også, men det får bli neste gang/lønn. hihi

Ha en super helg. Kanskje jeg kommer innom deg en tur i morgen. Må jo opp i Askim å se hva som skjer. ;o) Men jobber til kl 13.00 selv da.

Klem klem ;o))
Spennende med nye bøker! Trenger du tips om kvalitetsbøker for barn? Ta en titt ;)

http://lillesolflekk.blogspot.com/search/label/Gode%20barneb%C3%B8ker
Takk for tipset!
Da vet jeg hva jeg må kjøpe inn til biblioteket.
Biblioteket her er etterhvert blitt berømt/beryktet for sitt store utvalg interiørbøker.
Veldig puuusssig, sier jeg .... *s*
God helg!
Ååå, disse så ut som en god bok til enhver tid:)
Skal noteres på ønskelisten, helt klart!
God klem fra Line
Nydelige bilder! Tror jeg putter den på ønskelisten jeg også =)

Populære innlegg