Stoffrester ..............


Jo Flere prosjekter samtidig, jo bedre. Tror det kan bli mitt motto fremover. For noen år siden fikk jeg en butikkbyste av venninna mi. Den har stått naken og forlatt nede i hallen, i påvente av at jeg skulle finne på noe lurt. Passet på å male foten og toppen, da jeg malte på sofaen, og det blir jo ganske mye stoffrester underveis mens jeg trekker om. Dette har jeg nå sydd nytt trekk av. Hadde planer om å sette på et lite tyllskjørt, slik at hun kunne stå der som en liten ballerina. Men noe tyll fant jeg ikke i kassene mine. Tror jeg må ha brukt det til ett underskjørt til prinsessa en gang. Småkappet skal jeg sy hjerter av. Ikke noe sløsing med brukbare materialer, her nei. Så nå kan den ønske velkommen inn, fra hjørnet sitt.
Til kaffen i går stekte jeg mørlefser, det var flere år siden sist. Lefsene med kanel og sukker smakte, ikke en smule igjen. Fortsatt fin uke, ja!
Må bare si at jeg får en ufattelig arbeidslyst av deres små og store prosjekter. Det smitter over, og flott er det!

Kommentarer

elin1976 sa…
Å så stilig. Dette er desidert det stiligeste jeg har sett. Så flott å bli mottatt i gangen av en slik. Bøyer meg i støvet! Klem fra Elin:O)
Hei! Du har nydelig smak og lager mange fine ting:) KAn jeg spørre om hva du tar for en julestrømpe? Kunne veldig gjerne tenke meg en stykk av den med to barn på- fantastisk å feste øynene på, og til å fylle med julestemning når den tiden kommer:)

Hilsen Elisabeth
Emmeline sa…
Flinke flinke Anemone. Skjønner at vi har et nytt symaskingeni blant oss. Dette var virkelig flott og ganske avansert... Skal bli spennende å følge med på prosjektene dine videre mot jul;) ¨
Deilige lefser, veldig fristende! Har du en oppskrift på lager??
MiaMaria sa…
Vad kul med provdockan.
Har faktiskt två små. De har jag tänkt klä med barnens kläder de hade när de var ca. 1 år.
Få se när jag tar mig tid till det.

Låter gott det du fixade till fikat. // Maria
Elisabeth: Har ikke tatt noe prisoverslag ennå. Har vært opptatt med å sy dette til ett prosjekt jeg holder på med og har foreløpig ikke tenkt salg. Skal se det an, og vil isåfall melde fra her på bloggen, om noen skulle være interessert. Men jeg er uansett veldig glad for at du liker det jeg lager, så tusen takk for komplimentet :0)
Slike byster syns jeg er så flotte,din ble jo kjempe flott...ideen med å lage ett tyllkjørt hørtes kjempe flott ut=)

Nydelige julestrømper du lager...hjertene var også nostalgiske.

Følger spent med på omtrekkingen av sofaen.
Nydelig byste og så stilig du har laget den da !
Ja, enig i at vi har et nytt sygeni blant oss , og de hjertene dine er nydelige :))
Ha en god dag , og ja mmmmm, hadde ikke hatt noe i mot en lefse , hihi!

Populære innlegg